Witamy w naszym biurze

Nie czekaj zadzwoń i sprawdź co mamy przygotowane dla Twojej firmy. Wszyscy nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji. Oferujemy: prowadzenia ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów,ewidencji ryczałtu ewidencjonowanego, rozliczenia pracowników i zleceniodawców, rozliczenia z ZUS i urzędami skarbowymi

Dla rozpoczynających

Osoby właśnie planujące założenie własnej firmy, które zdecydowały sie na skorzystanie z naszych usług będą mogły skorzystać z naszej pomocy przy rejestracji działalności gospodarczej. Więcej...

Nasz adres

ul. Jana Brzechwy 87 51 - 141 Wrocław Telefon: 0-603-836-663 E-mail: info@ekonomicus.com.pl
Zobacz na mapie

Dzwoń

Masz pytania, wątpliwości, ile zapłacisz ? Nie czekaj !

Telefon: 0-603-836-663

Promocja !

Dzięki współpracy z prawnikami,tłumaczami, firmami internetowymi dla naszych klientów mamy specjalne oferty ! Sprawdź

Od 1 kwietnia 2018r rusza płatność podzielona.

Od 1 kwietnia 2018 r. każda firma posiadająca rachunek bankowy będzie miała założony dodatkowy rachunek – VAT sprzedawcy, na który będą wpływały kwoty VAT należne od nabywców, jeśli Ci wyrażą taką chęć. Płatność podzielona (tzw. split payment) będzie dobrowolna dla nabywcy, to on będzie decydował; w wykonaniu przelewu dla za towar lub usługę będzie tylko zaznaczał, że korzysta z tego mechanizmu ze wskazaniem kwot brutto i VAT. Sprzedawca będzie mógł dysponować środkami z tego dodatkowego rachunku w celu zapłaty VAT należnego do urzędu skarbowego oraz VAT dla własnych dostawców.

Dodaj komentarz